2013. november 14., csütörtök

Prologue



Soha nem gondoltam volna,hogy egy külön óra képes megváltoztatni az életemet,soha. De még is azt tette. Egy pillanat alatt minden megváltozott. Az érzéseim,a gondolkodásom és én magam is. Ő tette ezt velem azzal a csodás mosolyával és nagy barna szemeivel.
Minden egy szombaton kezdődött amikor épp mentem matek korepre,Ő volt előttem. Amikor elment mellettem és megéreztem az illatát a szívem máshogy kezdett el verni. Teljesen máshogy. Azt gondoltam,hogy "Istenem de helyes!" meg ,hogy "Mért nem láttam még sehol Őt?" Következő szombaton is láttam,meg utána is majd rám írt facebookon és beszélgettünk. Úgy mintha ezer éve ismernénk egymást,mintha ez lenne a világ legtermészetesebb dolga.
Minden este rám írt és több órán át beszélgettünk,Ő vetett fényt a napjaimra és ha rossz kedvem volt Ő nevetett meg. Boldoggá tett,mint még soha senki.
 Találkoztunk és teljesen bele szerettem...én barom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése